Alla inlägg under april 2013

Av impala63 - 24 april 2013 22:31

Börjar bli lite små sliten.. Jobbat nästan 80 timmar på 5 dar. Men jag klagar inte! Vart riktigt bra dagar, vart mkt skratt & jag har lärt mig en hel del nyttigt.

Igår fick jag reda på att jag var inbokad på en resa till Ullared i början av juni.. I like it! :) har väl egentligen inte riktigt råd, men jag har hört att shopping e bra terapi., ;)

Å snart bär d av till sthlm.. Ska bli hur kul som helst! Jag, Ullis, Anki, Emma & Pamela.. Kan d bli annat än galet skoj? :) Längtar till att få komma från ön ett par dar faktiskt..

Naj.. Nu har jag & John Blund en date.. Puss o go'natt!

Av impala63 - 15 april 2013 17:07

Om jag ska sammanfatta sista månaderna med ett ord.. Så blir d nog ordet märkligt..

Jag har vart med om en del som jag helst skulle vilja glömma, men samtidigt inte.. För hade dessa saker inte skett så hade jag inte varit där jag är idag. Att man lär sig av sina misstag, e nog nåt av de klokaste som nånsin sagts! Man lär sig hela tiden nånting o man utvecklas konstant.. D gillar jag! Jag älskar att utvecklas, lära mig nya saker o anta nya utmaningar.

Visst förloras saker på vägen.. Men e de verkligen värda att kämpa för? Vissa skulle jag gå genom eld för! Andra har jag förstånd att släppa längs vägen..

Nä.. Orka va seriös.. Nu ska jag packa upp min nyinköpta vinkelslip o gå ut o härja i vraket som står i mitt garage.. :)

Sen ere dags o plocka upp Anneli o dra ut på äventyr!

Puts & krom.. ?

Av impala63 - 14 april 2013 03:59

Har haft en galet rolig kväll! Garvat så jag fått ont i magen! :) vicka dårar man umgås me :) älskar dom oerhört mkt! <3

Såg han ikv.. Satan va d känndes i hjärtat! D brast flera ggr om.. Men jag bet ihop, kunde inte vika.. Kan inte låta mina känslor styra! Måste för min egen skull förtränga alla känslor, släppa d som vart o gå vidare..

D e jag mot världen.. Bara jag! Men ensam e stark, d ger jag mig fan på!

Av impala63 - 14 april 2013 03:34

Ibland vet man inte hur man skall göra, hur man skall tänka, hur man ska betee sig..

Typiskt mig e att stå upp o ställa upp för andra.. Men glömma att göra d samma för mig själv..

Någon jag verkligen tycker mkt om har inte fått mig att förstå, att han inte på långa vägar känner likadant. D som sårar mig allra allra mest är inte att det jag känner är obesvart.. De som gör så ont är att han nog inte förstått hur mkt han betyder för mig. Jag tror att allt jag sagt, har han inte förstått allvaret o innebörden av..

Är d nån som tål o vill höra sanning o uppriktighet så e d jag.. Jag avskyr att tro, längta o hoppas, om d e nåt som någon kunde bespara mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards