Alla inlägg den 11 januari 2013

Av impala63 - 11 januari 2013 21:31

En enorm känsla av att resa bort kom över mig idag! Guuud va jag skulle vilja åka till värmen! Tittat på alla möjliga resmål idag, men tillslut föll jag för en resa till egypten. 1 vecka i värmen skulle passa mig både tid & plånboksmässigt.. :) Hade vart helt galet skönt att få komma hemifrån o bara njuta av sol & bad, rå om sig själv & inte behöva tänka på några bekymmer. Jag skulle verkligen behöva nåt som kan ge mig rejält me energi. Men inget är bestämt än, beror på om d klaffar me den som jag vill åka me, alltså om den får ledigt fr jobbet o så. Men att bara få ha nåt att fantisera om, känns underbart! Är nog redan där mentalt :) så nu e d bara att hålla tummarna som satan!

Nu ere straxt dags o se farmen, sen tippa omkull i lopplådan.. Har 33.5 timmes jobbpass framför mig.. Gott när helgen är överstökad, då har man iaf gjort sitt.

Over & out!

Av impala63 - 11 januari 2013 11:15

Fick antagningsbesked fr komvux igår, kommit in på en 100 poängskurs på distans i rättspsykiatri. Ingen aning vad jag gett mig in på.. :S Men tror att den är himla intressant & skulle kunna ge mig en hel del. Är väl bra att passa på när jag har ångan uppe.. Tog ju examen nu till jul o blev färdig som undersköterska. Så jag har ju vanan inne med att kombinera pluggande & jobb. Tycker om att få utmaningar som utvecklar mig som person. Vet inte vad jag egentligen vill bli när jag blir stor.. ;) men något som jag i många år har varit nyfiken på, är ju kriminalvård.

Idag är hela marken täck av snö.. Trodde vintern var över nu, men så lätt kom jag visst inte undan :)

Av impala63 - 11 januari 2013 00:12

Kolla CSI sen ere väl dags o kila säng. Inte funderat nåt större än om vad jag ska ägna morgondagen åt. Ny dag, nya äventyr..

Skall dock sova lääänge! :)

Go'natt, suss gott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards