Alla inlägg den 26 januari 2013

Av impala63 - 26 januari 2013 19:03

Vart en helt ok "dagen efter" faktiskt! Kastat in en pall ved, men nåt mer spännande än så bjöd inte dagen på. Just käkat tre rätter hos Lina, va riktigt gott o trevligt! D avhandlas mkt galna funderingar på våra möten.. :)

Nu börjar d bli dax att piffa till sig lite o knalla bort till Åsa på förfest, innan vi taggar ner till Etage & lyssnar på Rebells. Händerna i taket, ska vi riva hela haket? Nä.. Får va lite lugnare ikv än förra helgen på Masters.. :P

Har en lite märklig magkänsla ikv bara.. Hmm.. Får hoppas att den indikerar fel & att kvällen blir kanon kul!

Hörde jag en skål? Rauk'n'roll! <3

Av impala63 - 26 januari 2013 03:50

Vart på stan i stort sett hela jäkla dan.. Trippat runt som en dåre! Men trevligt hade vi, jag o bästa Carina!

Vart o fixat pass idag! Kändes bra! För d får USA resan i augusti att kännas mkt mer verklig. Känns nästan lite overkligt att vi faktiskt ska åka, farsgubben o jag. 3 veckor i USA, d kommer ju bli grymt kul! Galet påfrestande men ett fantastisk & tokroligt minne för livet! Jag e såååå otroligt glad för detta! :)

Ikv har vi vart o firat Nicke.. Halla kulle by night! :) vart en riktigt kul kväll! Men nu e jag dödstrött o bävar redan inför morgondan då d blir Etage me Mona o c/o.. :P Äh va fan, man lever bara en gång! :)

XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards