Alla inlägg den 28 januari 2013

Av impala63 - 28 januari 2013 12:37

Lördan blev en extremt rolig kväll, länge sen jag skrattade så mkt! älskar mina galna tjejkompisar enormt mkt! <3 Var en sväng på etage, sen blev d masters o slutligen mc donalds..

Igår löpte dagen av sjukt långsamt med den som vanligt fasansfulla söndagsångesten häck i häl.. Avskyr när man har ångest dan efter! Hade vart enklare om man iaf hade haft nåt att ha ångest för, men skötte mig faktiskt utomordentligt bra i lördags :)

Men jag tror att jag ska hålla mig lugn ett tag nu.. Kan inte riktigt hålla mina känslor i styr. Har någon i min närhet som länge varit väldigt speciell för mig. Vi har inte lovat varandra någonting & förmodligen kommer d aldrig att bli nåt seriöst mellan oss heller. Men jag har så svårt att släppa honom.. Han är en av dom få som får mig att känna mig nervös, jag kan inte riktigt betee mig i hans närhet. För rätt länge sen nu var jag inte redo för att våga mig på nåt förhållande, nu tror jag att d e tvärtom.. Jag skulle kunna tänka mig att kanske pröva men nu tror jag inte att han vill d. Å inte vågar jag försöka prata med honom om d heller, för jag vill inte riskera att förlora honom helt. D e d som e så dumt.. Då gör jag mig hellre själv illa o fortsätter tråna o tar d tillfällen som ges, istället för att antingen säga som d är eller bara strunta i alltihopa. Varför gör man så? Hur som helst så är han galet fin iaf.. Undrar om han själv förstår, hur mkt han faktiskt påverkar mig känslomässigt?

Nåja.. Ska straxt åka till Bergwall o hämta min bil, sen blir d en stund på plask o lek. Ikv blir d soffläge delux!

Utbildning på wisby strand imorrn o jobb på onsdag & fredag sen e veckan slut IGEN! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards