Alla inlägg den 30 januari 2013

Av impala63 - 30 januari 2013 22:10

Haft en riktigt bra dag! Länge sen en dag på jobbet gått så fort! :) Haft flera intressanta möten, haft handledning & haft en eventuellt ny klient på besök. Å så har jag vart på gymmet SJÄLV! :) Målet är att gå till gymmet varje gång jag jobbar, dvs ungefär två gånger i veckan. Inte för att bli nån atlet, utan för att försöka må lite fysiskt bättre.

Vart en sån där dag då jag mått riktigt bra! Kännt mig stabil & allmänt nöjd. Saker & ting har flutit på som de ska, vart bra dialoger under mötena & jag har kännt att de jag har velat leverera har tagits emot på ett bra sätt & landat helt rätt. Känns bra! Då kan jag gå o lägga mig i lugn o ro & känna mig nöjd med det jag under dagen presterat.

Har mkt funderingar just nu.. Gör mitt bästa för att fokusera på mig själv & på att må bra. Försöker tänka på hur jag faktiskt vill ha det & vad jag vill göra. Gör ibland ogenomtänkta saker bara för att de kanske kan generera till d som jag tänkt.. Hur ofta blir det rätt? Eh.. Sällan.. Väldigt sällan!

Måste fokusera mer på mig själv & om inte annat lära känna mig själv.. Sluta söka bekräftelse & istället acceptera mig själv fullt ut & fullständigt skita i vad andra tycker. Vad spelar d för roll vad andra egentligen tycker? Hur attraktivt är det med nån som inte ens gillar sig själv? Eller d gör jag faktiskt, tycker om mig själv alltså! Men jag måste stärka min självbild & hitta de i livet som passionerar mig.

Har inte bestämt mig om det är en dröm eller om det är ett mål än.. Men nåt jag skulle vilja, är att föreläsa eller något liknande & att övervinna min rädsla att tala inför grupp. Jag imponeras av trygga, stabila föreläsare som vet vad dom pratar om & som har förmågan att få folk att lyssna. Att få folk att lyssna & ta till sig av vad som sägs är en enorm konst!

Å om jag skulle ge mig fan på de, så är jag nästan säker på att jag skulle kunna lyckas. Ska bara reda ut vilken ända jag ska börja dra i för att ta mig dit.

XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards